Uwaga! Konkurs dla uczniów z multimedialnymi nagrodami!

Jeśli chcielibyście wygrać pracownię multimedialną dla swojej szkoły, weźcie udział w konkursie na temat Funduszy Norweskich i EOG! Do wygrania aż sto pracowni multimedialnych składających się z kilkunastu laptopów i szafy do ich przechowywania. Sprawdźcie, co zrobić, by wziąć udział w konkursie.

Czy wiecie, co to są Fundusze Norweskie i EOG? Jeśli jeszcze nie wiecie, najważniejsze informacje na ich temat znajdziecie na stronie internetowej

EOG 2014-2021 – Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

i profilu tych Funduszy na Facebook’u

https://www.facebook.com/FunduszenorweskieEOG

lub na stronie konkursu. Ta wiedza będzie niezbędna, aby wykonać zadanie konkursowe.

Obejrzyjcie film

Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie?

Należy wykonać pracę plastyczną w dowolnej technice cyfrowej, ale wysłać należy ją w określonych w regulaminie formatach. Tematyka tych prac musi być związana właśnie z Funduszami Norweskimi i EOG – tu musicie wykazać się pomysłowością oraz wiedzą dotyczącą państw-darczyńców.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Uczniowie szkół podstawowych, którzy są podzieleni na drużyny. Drużyna składa się z maksymalnie 9 uczniów i Koordynatora Projektu, odpowiadającego za udział drużyny w Konkursie. O tym, jak liczne mogą być drużyny, ile prac mogą przygotować i przesłać, dowiecie się z Regulaminu Konkursu zamieszczonego na stronie

https://otymsiewie.pl

Więcej informacji udziela Sławomir Żak i Renata Zając.

ZASADY KONKURSU (wyciąg z regulaminu)

1. Konkurs składa się z jednego etapu, na końcu którego zostanie wyłonionych 100 Laureatów.

 2. Udział w Konkursie polega na opracowaniu przez drużynę i zgłoszeniu przez Koordynatora Projektu Organizatorowi pracy plastycznej, stworzonej dowolną techniką cyfrową (strona www, aplikacja, wideo, grafika etc.), ilustrującej Fundusze Norweskie i EOG, ich wkład w rozwój ekonomiczny i społeczny Polski i/lub państw-darczyńców tych Funduszy.

3. Praca zostanie przedstawiona1 w formie plików o formacie oraz limicie: a) pliki mp4, animowany gif do 200MB,

b) jpg, png do 20MB.

4. Do Konkursu szkoła zgłasza wybrane przez siebie prace stworzone przez drużyny. Każda szkoła może zgłosić dowolną liczbę prac. Każda drużyna może zgłosić wyłącznie jedną pracę. Koordynator Projektu i uczeń mogą być członkiem tylko jednej drużyny.

 5. Za ustalenie zasad wyłonienia drużyny i jej wyłonienie odpowiedzialny jest Koordynator Projektu.

6. Koordynator Projektu przekazuje wyłonioną pracę do Organizatora Konkursu do dnia 31.03.2021 w formie plików graficznych lub plików wideo za pośrednictwem formularza konkursowego dostępnego na stronie www.otymsiewie.pl.

7. Zgłoszenie musi zawierać: nazwę drużyny, nazwę szkoły, imię i nazwisko Koordynatora Projektu, adres kontaktowy e-mail, nr telefonu, NIP szkoły oraz niezbędne zgody i oświadczenia wymienione poniżej w Regulaminie.

8. Do Konkursu można zgłaszać wyłącznie prace, które w całości powstały na potrzeby Konkursu oraz nie były zgłoszone w innych konkursach, ani wykorzystywane do innych celów.

9. Koordynator Projektu, zgłaszając pracę oraz Uczestników do Konkursu:

a) oświadcza, że akceptuje niniejszy Regulamin oraz że zaakceptowali go również Uczestnicy Konkursu, w szczególności w zakresie postanowień Rozdziału V;

b) zapewnia, że Uczestnicy Konkursu posiadają autorskie prawa majątkowe do zgłaszanej pracy konkursowej, a zgłoszona praca nie narusza niczyich praw, np. nie wykorzystuje wizerunku lub utworów innych osób, bez wymaganej prawem zgody;

c) oświadcza, że autorami pracy zgłoszonej do Konkursu są uczniowie ze zgłoszonej drużyny oraz że posiada uprawnienia do zgłoszenia pracy drużyny do Konkursu, a także posiada zgody na jej wykorzystanie przez Organizatora, w zakresie niezbędnym dla dokonania weryfikacji prac w Konkursie. W odniesieniu do drużyny z danej szkoły, zgoda, o której mowa powyżej, udzielana jest w imieniu wszystkich autorów pracy konkursowej. W związku z udzieleniem zgody, o której mowa w niniejszym punkcie, nie przysługuje wynagrodzenie.