Dotarliśmy do ostatniego zadania Złotych Szkół, przyszedł czas na podsumowanie i opis całego zadania, oczywiście nieco skrótowy, gdyż działań było wiele i mogliście na bieżąco śledzić je na naszej stronie. Pierwsza myśl, to ustalenie celów i priorytetów warsztatu. Najpierw burza mózgów, potem szczegółowy plan, a następnie pozostaje już ostro wziąć się do pracy.
A zatem Drużyna w pozytywnych nastrojach na dobry początek napisała wiersz. Kolejne działanie to organizacja konkursu literackiego, ale bardzo nietypowego, bo przecież o finansach, ale jak się okazuje recytacja wierszy oraz układanie swojej twórczości o ekonomii szła społeczności szkolnej całkiem nieźle. Kolejny krok to zorganizowanie przez koordynatorów Złotych Szkół warsztatów dotyczących tworzenia biznesplanu. Tu już zaczęło być bardzo poważnie, poczuliśmy się jak prawdziwi biznesmani. Nauczyciele p. A. Podsiadła i A. Skiba odkryły przed nami tajniki tworzenia biznesplanu, a następnie całą Drużyną wspólnie stworzyliśmy taki projekt. To było najtrudniejsze z naszych przedsięwzięć i wymagało sporo wiedzy i wysiłku. Ale udało się. Rozwinęliśmy również nasze umiejętności informatyczne, tworzyliśmy prezentacje, quizy
w aplikacji kahoot, gry edukacyjne itp. Uczeń z klasy III przeprowadził warsztaty dla swoich rówieśników dotyczące pieniędzy. Na koniec humorystyczne
i bajkowe przedstawienie o banku centralnym. Tym artystycznym akcentem zmęczeni, ale zadowoleni z efektów, zakończyliśmy nasze działania.